Underskattat

Åh vad mysigt det är att tända ljus? Så underskattat faktiskt. 
Jag sitter i sovrummet just nu och har tänt massa ljus. 
Dom där med ringarna har min kompis Jennie gjort, så duktig!!! Älskar dom, mycket fina! 😃 

När vi åt tidigare så tände jag ljus med vaniljdoft så nu doftar det så himla gott i hela lägenheten. 
Har känt mig så himla..seg..? Om det är rätt ord..inte haft ork/lust till något alls faktiskt haha.. 
Värsta som finns är den känslan, men nu har jag faktiskt gjort mat, diskat, städat lite osv. Och jobbat dessutom, kände för ett ryck! 👍 har ni såna där "svackor" ibland? Lätt hänt, blir seg av vädret också faktiskt! Men men. 
Imorgon vankas jobb, ganska sent så får se vad som händer annars imorgon! 
(null)

(null)

(null)
Har silver i sovrummet som ni ser, av någon konstig anledning!! Måste byta, vill ha mässing😍

min vardag | |
Upp