TUESDAY

Hemkommen från jobb, handlat och ätit, så nu checkar jag ut haha! 
Tänt lite ljus osv så nu ska jag lägga mig i sängen och bara ta det lugnt. Ledig imorgon, förmodligen!! 
Så blir nog en fika på stan med mor min, ska även tvätta och lite annat sånt mindre kul men viktigt😉 

Dagen har bestått av jobb sen kl 12, så skön dag och har alltid så kul på jobbet. Skulle cyklat hem men Erik kom och hämtade mig, gulle. Har verkligen inget emot att cykla eller gå men idag var vädret hemskt...kallt, snöat o blåst så otroligt mycket!! 😮 
Jaja, hemma nu iallafall så klaga kan man ikke göra. 

Undrar när våren kommer ja, haha. Man får "våra" till det lite inomhus istället, med härliga färger osv.  
Har spanat på en gammalrosa puff på Åhléns ett tag nu ska ska nog klicka hem den...hmm!😍 
Hoppas ni haft en härlig dag trots vädret! 
(null)

(null)

min vardag | |
Upp