Mat&prat

Helloj från mitt hem denna sköna fredag! 
Jag har kommit hem från jobbet ganska nyligen, mycket skönt må jag säga. 
Började vid 11 "imorse" på caféet och sen vid 5 åkte jag till nästa jobb (dollar) och stängde där! 
Mycket på en dag men det är värt de, så kul på mitt nya jobb dessutom!😍 

Svängde förbi pizzerian på promenaden hem också och köpte sånt där salladsbröd. Så gott när det är varmt, haha dom blev nog lite fundersamma när man bara beställer bröd. Men men 😋 
Imorgon blir det jobb igen, seeeeen tar jag helg hehe. 
Sitter och är sugen på maten vi åt på alla hjärtans dag också, vi åt på "mat&prat". Så himla gott! 
Jag åt kycklingspett med lite gott till, mums. 
Tänkte att jag skulle visa det också, så ni får bli lite avis haha😉 nej men tog kort på det så varför inte! 
(null)

min vardag | |
Upp