ADDICTED och TEEN WOLF

Haha som rubriken lyder, beroende...men av vad? 
Jo.....candy crush! Hur sjukt?! Haha. 
Vet inte ens varför men bara fastnar för det och kan spela hela tiden. Säger alltid "bara ett försök till" innan jag ska sova, men så blir det ikke. 😉 
Konstigt beroende men vad gör man? Hellre ett spel än något annat tok eller hur! 

Sitter i soffan nu iallafall och väntar på att min tvätt i maskin ska bli klar. Känner inte att jag kan sätta mig och koppla av om det inte är klart..för man vet att man lär gå ner och hämta allt. (Bor i lägenhet och har inte plats för egen tvättmaskin) 
Men när det är klart så blir det att slänga mig i sängen och kolla på teen wolf som finns på Netflix. Säsong 6 har kommit ut där så det lär man ju se. Har redan sett alla säsonger inkl. 6an men jag kan se den serien huuur många gånger som helst.😃 
Just nu är jag på säsong 4..IGEN! 
Kollat klart på stranger things också så vad ska man kolla på nu? 🤔 hmmm..
(null)

min vardag | |
Upp